2 دیدگاه

  • mmd fbi گفت:

    هععلهه هله دانی
    هله هله دانی

  • واید ادز گفت:

    با سلام و درود خدمت شما وبمستر عزیز
    شرکت واید ادز پیشتاز در زمینه تبلیغات پاپ آپ ، آی پی های شما را با بالاترین نرخ ممکن ( درآمد تا دو برابر سیستم های دیگر به صورت تضمینی ) خریداری مینماید .
    به دلیل بازدید بالای شما ما میتوانیم تا ۳۰۰ ریال بابت هر آی پی به شما پرداخت نماییم . بعد از عضویت حتما پیام دهید که اگر بازدید قبل توجه دارید به کاربر سطح ویژه ۲ ارتقا پیدا کنید .
    فقط کافیست یک بار سیستم ما را تست کنید .
    لازم به ذکراست واریزی های شرکت به صورت کاملا تضمینی میباشد و به دلیل وجود اسپانسر تبلیغاتی ، تمامی تبلیغات شرکت سالم و به هیچ وجه تبلیغات تلگرام و یا دانلود اتوماتیک و… نمیباشد . واریزی های شرکت به صورت اتوماتیک هر روز واریز میشود . حتی میتوانید بعد از اینکه تعداد آی پی های شما مشخص شد به صورت پیش پرداخت مبلغ خود را دریافت نمایید . در حال حاضر افتخار همکاری با ۱۰۰ سایت پر بازدید با رتبه زیر ۷۰۰ الکسا در ایران و ۳۰۰ سایت با رتبه زیر ۱۰۰۰ ایران و تعداد زیادی سایت های موزیک و فیلم در مدت کمی پس از افتتاح سیستم ، به لطف خدا توانستیم جزو ۱۰۰ سایت برتر ایران در الکسا باشیم ، که این نشان اعتماد شما عزیزان به ما و صحت حرفهای ما میباشد .
    براي کسب اطلاعات بيشتر ميتوانيد بعد از ثبت نام ، با ارسال تيکت از پنل کاربري خود با ما در ارتباط باشيد .
    به شما ۱۰۰% تضمین میدهیم درآمد شما در سیستم ما ، تا دو برابر هر آنچه تا به حال تست کرده اید باشد و حتی در صورتی که تست قرار دادید و هزار تومان درآمد داشتید و راضی نبودید میتوانید درخواست واریز بدهید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *